2017. október 28., szombat

Christmas bells are ringing





Az elmúlt hetekben már a karácsonyra készültem, sok új mintát terveztem, de valójában csak ma döbbentem rá, hogy mindössze nyolc hét van hátra karácsonyig. Ideje hát elkezdeni a készülődést!

Én ma délelőtt már megvásároltam az első karácsonyi ajándékot, néhány dekorációt és egy-két gyönyörű karácsonyfadíszt is. Jólesett a boltokban karácsonyi dallamokat hallgatni :)

Az első karácsonyi mintámat, egy kedves, csilingelő csengőt tegnap sikerült befejezni. A hátoldal karácsonyi mintás anyagból készült, barna viaszolt szál az akasztója, és ezen lóg a méretes antik hatású csengő is.









A minta mérete: 103 x 101 öltés
A kész csengő mérete: 19 cm x 17 cm
Vászon: 36 ct-os Zweigart EdinburghVintage Country Mocha
Fonalak: WDW, GAST



Kellemes hétvégét!
Eszter


7 megjegyzés: