2017. szeptember 22., péntek

Autumn Sampler Pouch




Egy kis őszi samplert készítettem a héten - ezúttal tök és boszorkány nélkül :)
Jólesett ezekkel a meleg őszi színekkel dolgozni. Csipkebogyós bordűr és egy kosár körte került a mintára, házikó, na meg egy páva, mert nagyon szeretem... és természetesen az ábécé sem hiányozhat.

A hímzésből egy lehajtható fedelű tárolót varrtam, mely gombbal zárható. Egy ajándékba kapott gyönyörű, sötét olajzöld színű japán anyagot használtam a kis tasakhoz, a bélés pedig natúr színű pamutanyagból készült. A gomboláspánt egy sötétbarna gyapjúdarab, melyet a fedél belső oldalára rögzítettem néhány pelenkaöltéssel.

A tasak varrása rendkívül egyszerű: a kész hímzés felső oldalához - az anyagokat szembefordítva - hozzávarrtam a zöld anyagot ( a zöld anyag hossza: 2x a hímzett vászon magassága + kb. 5 cm). Levasaltam a varrást. A bélésanyagból kiszabtam egy ugyanakkora darabot. Az anyagokat ismét szembefordítottam, 3 oldalon összevarrtam, az alját a kifordításhoz nyitva hagytam. Kifordítottam, levasaltam a varrásokat, majd a nyitott végét ( kb.1/2 cm-t behajtva) kívülről, láthatatlan öltésekkel összevarrtam. Végső formájára hajtogattam a tasakot, majd újabb vasalás következett. A natúr anyagba öltve szintén kívülről varrtam össze a tasak oldalait - az apró öltések szép, fonáshoz hasonló eredményt adnak. Végül felvarrtam a gyapjú anyagot és a gombot.







A minta mérete: 111 x 98 öltés
A hímzés mérete: 13,5 cm x 12,5 cm, a kész tasak 18 cm x 19 cm-es (zárt állapotban)
Vászon: 40 ct-os Newcastle Light Mocha
Fonalak: WDW, GAST, Classic Colorworks




Kellemes péntek délutánt mindenkinek! Végre a nap is süt :)
Hamarosan újra találkozunk...

Eszter



2 megjegyzés: