2015. november 27., péntek

Winter Wonderland




Megérkezett a hideg téli idő - bármennyire is szerettem volna, hogy egy icike-picikét maradjon még ott, ahol eddig volt. Mert hát a városban télen csak a csupasz fákat látjuk, na meg a szürkés-ködös időt.
Milyen szép is lenne, ha mindenfelé a tél csodái vennének körül minket - hófödte hegyek, zúzmarás ágak, szépséges hópihék...és itt-ott egy-egy kedves állatka, mókus, kismadár, őzike, vagy szarvas tűnne fel szemünk-lelkünk gyönyörködtetésére.
Valami hasonlót álmodtam meg ezen a mintán, nézzétek csak!




A minta többféleképpen felhasználható, párna, félbehajtott needlebook, pinkeep drum, keretezett kép készíthető belőle, vagy doboztetőt díszíthető vele. 
Én egy hangulatos téli gyertya elkészítésére használtam fel a hímzést. Drapp-krém színű, aprókockás hátlapot varrtam rá, majd díszítóöltéssel összevarrtam a két végét és belecsúsztattam egy szürke gyertyát. Mit szóltok hozzá? Igazán egyedi téli dekoráció lett belőle.









A minta mérete: 140 x 71 öltés
A kész hímzés  mérete kb. 19,5 cm x 10 cm.
Vászon: 36 count-os Edinburgh Pearl Grey teával festve
Fonalak: WDW Threads


Szép hétvégét kívánok!
Eszter
















14 megjegyzés:

  1. Fehér virágok a kedvenceim ♥♥♥ (a tulipán mellett :))
    A vászon is szépséges lett!!!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, Rita! a vászonnal nagyon elégedett vagyok, mert az eredeti színt egyáltalán nem szeretem, megfestve azonban egy csoda lesz belőle

    VálaszTörlés
  3. Che bello adoro le candele bianche e il ricamo è molto raffinato!

    VálaszTörlés
  4. Eszter! Ez maga a tökéletesség. A vászon színe fantasztikusan szép, s olyan finomak, törékenyek rajta a virágok! Tökéletes színeket választottál a mintához. Csak gratulálni tudok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Marcsi♥ Egyszerű, téli színek. De nekem is nagyon tetszenek így együtt.

      Törlés
  5. Esther! Gyönyörű design!szép design! Mint !!! Tetszett dekoráció gyertyát! Esther Bravo!

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép! Szép hétvégét neked is! :)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű és nagyszerű és visszafogott amit nagyon szeretek❤️
    Klassz a számos felhasználási lehetőség is. A minimális színhasználat és a vászon színe remekül harmonizál egymással❤️

    VálaszTörlés
  8. Mit szólunk hozzá? GYÖNYÖRŰ!!! ♥
    Hogy tudsz ennyi szépséget alkotni? :o)

    VálaszTörlés
  9. Complimenti ottima idea molto bella

    VálaszTörlés
  10. nagyon de nagyon tetszik, egy kicsit meg is inogtam a klasszikus piros - fehér mintákat illetően.

    VálaszTörlés