2015. november 27., péntek

Winter Wonderland




Megérkezett a hideg téli idő - bármennyire is szerettem volna, hogy egy icike-picikét maradjon még ott, ahol eddig volt. Mert hát a városban télen csak a csupasz fákat látjuk, na meg a szürkés-ködös időt.
Milyen szép is lenne, ha mindenfelé a tél csodái vennének körül minket - hófödte hegyek, zúzmarás ágak, szépséges hópihék...és itt-ott egy-egy kedves állatka, mókus, kismadár, őzike, vagy szarvas tűnne fel szemünk-lelkünk gyönyörködtetésére.
Valami hasonlót álmodtam meg ezen a mintán, nézzétek csak!




A minta többféleképpen felhasználható, párna, félbehajtott needlebook, pinkeep drum, keretezett kép készíthető belőle, vagy doboztetőt díszíthető vele. 
Én egy hangulatos téli gyertya elkészítésére használtam fel a hímzést. Drapp-krém színű, aprókockás hátlapot varrtam rá, majd díszítóöltéssel összevarrtam a két végét és belecsúsztattam egy szürke gyertyát. Mit szóltok hozzá? Igazán egyedi téli dekoráció lett belőle.









A minta mérete: 140 x 71 öltés
A kész hímzés  mérete kb. 19,5 cm x 10 cm.
Vászon: 36 count-os Edinburgh Pearl Grey teával festve
Fonalak: WDW Threads


Szép hétvégét kívánok!
Eszter
















14 megjegyzés:

  1. Fehér virágok a kedvenceim ♥♥♥ (a tulipán mellett :))
    A vászon is szépséges lett!!!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, Rita! a vászonnal nagyon elégedett vagyok, mert az eredeti színt egyáltalán nem szeretem, megfestve azonban egy csoda lesz belőle

    VálaszTörlés
  3. Che bello adoro le candele bianche e il ricamo è molto raffinato!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie, Elisabetta. Sono contenta che ti piaccia.

      Törlés
  4. Eszter! Ez maga a tökéletesség. A vászon színe fantasztikusan szép, s olyan finomak, törékenyek rajta a virágok! Tökéletes színeket választottál a mintához. Csak gratulálni tudok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Marcsi♥ Egyszerű, téli színek. De nekem is nagyon tetszenek így együtt.

      Törlés
  5. Esther! Gyönyörű design!szép design! Mint !!! Tetszett dekoráció gyertyát! Esther Bravo!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. большое спасибо, Лариса!

      Törlés
  6. Csodaszép! Szép hétvégét neked is! :)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű és nagyszerű és visszafogott amit nagyon szeretek❤️
    Klassz a számos felhasználási lehetőség is. A minimális színhasználat és a vászon színe remekül harmonizál egymással❤️

    VálaszTörlés
  8. Mit szólunk hozzá? GYÖNYÖRŰ!!! ♥
    Hogy tudsz ennyi szépséget alkotni? :o)

    VálaszTörlés
  9. Complimenti ottima idea molto bella

    VálaszTörlés
  10. nagyon de nagyon tetszik, egy kicsit meg is inogtam a klasszikus piros - fehér mintákat illetően.

    VálaszTörlés