2016. október 14., péntek

Squirrel's Harvest



Sziasztok!


A múlt heti Hálaadás-napi mintát továbbgondolva született az új design.
A vászon és a fonalak megegyeznek, továbbá a kis makk-motívum is ugyanaz maradt.

Az új minta a "Squirrel's Harvest" címet viseli, s cuki mókusokat terveztem-hímeztem bele.
Mert hát ők is szorgoskodnak mostanában, igyekeznek begyűjteni a télire valót, makkot, diót, mogyorót, valamint egyéb finom rágcsálnivalókat.
És hogy miről álmodhat egy mókus ilyentájt? Természetesen egy mindenféle földi jóval teli "raktárról", ahol a zord tél során is megtömheti a pocakját.
Az új minta két darabból áll, egy párnából, melynek hátoldala őszies színű-mintázatú pamutanyagból készült, és barna szalagból kötött masni díszíti, továbbá egy kis tárolódobozból, mely 3D-s képként / dekorációként is remek, de - akár hímzéshez szükséges - apróságokat is tarthattok benne.
A dobozt többféle színnel festettem, csiszoltam, tettem kopottas hatásúvá, majd a szélét mini pompom-mal ragasztottam körbe.
További kiegészítőt is készítettem hozzájuk - ez nem képezi a minta részét - egy "penny rug" formájában, melyet natúr pamutanyagra dolgoztam rá. A véletlen műve, hogy a minta uralkodó színei gyapjúanyag formájában is rendelkezésemre álltak, így két este alatt - sok-sok kis gyapjúkorongból - el is készült az alátét.
Rettentően tetszik az új kollekció, mely már meg is találta helyét a komódomon.













A minta mérete: párna: 123 x 83 öltés / 15,5 cm x 10,5 cm
                     doboz: 86 x 75 öltés / 11 cm x 9,5 cm
Vászon: 40 count-os Newcastle Cream
Fonalak: WDW
Gyapjúanyagok: WDW


Kellemes hétvégét kívánok!
Eszter





11 megjegyzés:

  1. Micsoda őszi kollekció!♥ Nagyon tetszik minden!!! A terítő is! :o))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Timi! A penny rug varrása nagyon megnyugtató tevékenység - tévézés közben is jó elfoglaltság a kéznek, nagyon elrontani sem lehet...

      Törlés
  2. Nagyon helyes minta! Hangulatos a "tálalása"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, Jucus! most szó szerint tálaltam, őszi termésekkel körítve a fő fogást.

      Törlés
  3. So beautiful! Have a cozy weekend ♥

    VálaszTörlés
  4. Very pretty! The box is very sweet!

    VálaszTörlés
  5. A párna is tetszik, de az a doboz ♥♥♥ A fotók is szuperek lettek!

    VálaszTörlés
  6. Прекрасный осенний сэмплер с алфавитом!!! Дизайн прекрасный!
    На нашем форуме как раз тема нового проекта примитивов:"Алфавит"!!!

    VálaszTörlés