2015. szeptember 13., vasárnap

"Happy Halloween" Sewing Bag


Sziasztok!


Ígértem mára is egy őszi mintát...
Ez alkalommal egy boszorkányosat hoztam Nektek.
Boszorkányos, de nem ijesztő - inkább kedves és csinos az én kis boszim. Seprűjével, madarával nem valamiféle gonoszságot készül elkövetni, inkább a Halloween előtti nagytakarítást végzi.

A mintát kétféle Edinburgh vászonra hímeztem, melyeket a hímzés előtt egymáshoz varrtam.
Fekete aprómintás anyaggal kombinálva varrtam felakasztható "táskává", melynek elejére "penny rug" díszítés került. Vásznak tárolására, vagy "project bag" céljára tökéletes, de őszi dekorációt is tehettek bele, mely a lakás bármely részén remekül mutat.











A minta mérete: 125 x 90 öltés
A kész hímzés 18 cm x 12 cm-es, ebből 20,5 cm x 19,5 cm-es zsák készült.
Vászon: 36 ct Edinburgh Light Mocha és Summer Khaki
Fonalak: WDW




Kellemes vasárnapot!
Eszter


14 megjegyzés:

  1. Bellissimo Eszter e splendido finishing!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ódeszép! Minden részlete, a számomra eddig ismeretlen penny rug is remekül illik ebbe a miliőbe , a vászon oly szépen kiemeli ezeket a színeket, és tiszta szép munka♥
    Természetesen van fehér mágia is,tisztán látszik, hogy a boszorkának egy szem rossz szándéka nincs, hiszen csak takarít a legújabb , titkos ,szárított összetevőkből elkészített gyógyelixir elkészítése után;-))

    VálaszTörlés
  3. Varázslatos.. a felírat, az oldalán a minta és a vászon összedolgozása is szuper... a penny rug-os kiegészítés telitalálat hozzá ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rita! Nagyon boldog vagyok, hogy tetszik. És egy igazi boszinak varázslatosnak kell lennie, nemde?

      Törlés
  4. Szuper az új minta! ...és a kis boszi tényleg nagyon bájos...

    VálaszTörlés
  5. Che simpatico! Molto originale

    VálaszTörlés
  6. Wonderful bag! I just love Halloween! :o)

    Cathi

    VálaszTörlés