2015. július 30., csütörtök

Harriet Hunt Sewing Pouch



Ha készen álltok, jöhet a legújabb minta!

Harriet Hunt egy kedves, fiatal hölgy 1821-ből. Az új mintámon korabeli ruhában, hatalmas szegfűkkel jelenik meg, virágos bordűrrel keretezve, felirattal kiegészítve.

A WDW Aqua és a Kentucky bluegrass színei dominálnak a hímzésen, így apró kékmintás anyagot választottam a zsákocska megvarrásához is ( a bélés egyszerű, natúr színű anyag).
Az összevarrás előtt a kész hímzést diófestékkel öregítettem. A feloldott festéket egy pumpás flakonból spricceltem a vászonra, amíg a megfelelő hatást el nem értem. Ezután egy-két nagyobb pacát is cseppentettem rá, majd forró vasalóval átvasaltam.
A zsák hátoldalán kis rátét található filccel, csipkével díszítve, a zsinórház pedig lenvászon szalagból készült, s horgolt zsinórt húztam bele.

Már mutatom is a fotókat:










A minta mérete: 101 x 127 öltés
A hímzés kész mérete: kb. 14 cm x 17 cm / a zsák 17 cm x 25 cm-es
WDW fonalakkal hímeztem 36 countos Edinburgh vászonra.




Szép estét!
Eszter





18 megjegyzés:

  1. Már a minta is nagyon tetszik, de ami engem igazán elvarázsol, az a kész mű! Imádom a zsákocska minden apró részletét ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik. Igyekszem mindenre odafigyelni, mindig egy kis újat nyújtani.

      Törlés
  2. Lovely, the pocket on the back is so sweet.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. E' bellissima, uno schema più bello dell'altro dopo un lungo silenzio!!!!

    VálaszTörlés
  4. Mille grazie, Elisabetta♥ Ci sono ancora alcuni nuovi disegni...

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű szép lett!!! A fonalak színe, a virágos anyag, a kész zsák mind-mind ♥♥♥!!! Nagyon finom, precíz munka!!!

    VálaszTörlés
  6. Minden kis apró részlete, színe ♥

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, Rita♥ Nagyon örülök, hogy nektek is tetszik ez a színösszeállítás.

    VálaszTörlés
  8. Your Pouch is so lovely...I love this...it is so cute and very pretty.....I am now a follower of your Blog.

    Happy Stitching
    Linda K

    VálaszTörlés
  9. Ó, hogy szeretnék én is egy ilyen zsákocskát! Harriet-1821-ből- bámulatos hölgy, hiszen szereti a virágokat. Vonzóvá teszi őt az a róla kialakult képem is, hogy miközben a kertben sétál imádott szegfűi között, az övén himbálózik ez a zsákocska, benne a legújabb félkész kézimunkával, visszafogott tompa színű fonalakkal......Eszter, szeretem, hogy újra itt vagy és bemutatod a legújabb kézimunkáidat, kellemes hangulatban kezdődnek a reggeleim....

    VálaszTörlés
  10. Tetszik, hogy te is történetet képzelsz egy-egy mintához♥ köszönöm, Emőke!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, és igazán jól illik hozzá a választott anyag. Gratulálok!
    edina

    VálaszTörlés