2016. augusztus 31., szerda

Witch's Cottage / Agatha Blackwood




Augusztus utolsó napjára elkészült a következő, immár a negyedik őszi mintám is.
A minta az Agatha Blackwood címet viseli - természetesen a messze földön híres boszorkányról van szó :) - , s már a Halloween hangulatát idézi. Sok-sok feketével hímezve... És hogy ne legyen olyan "gyászos" a hangulatunk, a sütőtök narancsos színe is megjelenik...

(Az őszi hangulat dacára nekem erről a mintáról mindig Milánó fog eszembe jutni, a reggeli kávézások a teraszon, és a hímzéssel eltöltött órák vonatozás közben - Lombardiában.)

Már mutatom is a képeket!











A minta mérete: 131 x 107 öltés
A hímzés kész mérete: 18 cm x 15 cm
A párna kb. 23 cm x 20 cm-es.
Vászon: 36 ct-os Zweigart Edinburgh Light Mocha
Fonalak: The Gentle Art, Weeks dye Works
A befejezéshez: Dames of The Needle - Canned Pumpkin Mini Pom Pom



Kellemes szeptembert, sikeres iskolakezdést!
Eszter

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépre sikerült, öszi hangulatba hoznak a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik! ami a tervezést illeti, nekem már régen őszi a hangulatom:) sőt, néha már téli is...

      Törlés
  2. Beautiful, love the pom pom :)

    VálaszTörlés
  3. Először a Lombirdiai képeket vártam, de kárpótolt a hímzésed. Nekem ez nagyon elegáns, jó elrendezésű , ötletes. Jók a színek, nem túlzó...tetszik, na:-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudod, a túl színes mintákat nem szeretem - különösen Halloween-kor nem. a párna méretes, mutatós őszi dekoráció lett. a minta pedig könnyen hímezhető, annak ellenére, hogy van rajta mit öltögetni...

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a szín összeállításod és a befejezés tökéletes!!! ♥

    VálaszTörlés
  5. köszi♥ nekem az egyik nagy kedvencem ez a párna

    VálaszTörlés