2017. július 28., péntek

Pumpkin Angel




Elkészült a második őszi mintám is, melyet a kiscicánk folyamatos hímzéslassító akcióinak ellenére néhány nap alatt sikerült kihímezni. Ezúttal egy kedves tök-angyalt készítettem, s a kész hímzést egy festett fatálca belsejébe applikáltam.
A 19 x 11 cm-es ( belső méret) tálca tökéletes méretű volt ehhez a mintához. Először matt olíva hobbyfestékkel festettem le, majd száradás után kicsit megcsiszoltam. Ezután diópácba mártogattam egy szivacs csücskét, s ezzel finoman áttöröltem a tálcát. Az eredmény egy igazán szép, és a minta meleg színeihez illő őszies, picit foltos tálca lett. A díszítést a hímzés köré ragasztott natúr farkasfog (ric rac) adja.











A minta mérete: 119 x 67 öltés
A kész hímzés mérete: kb. 17,5 cm x 10 cm
Vászon: 32 count-os Belfast Vintage Country Mocha
Fonalak: WDW



Kellemes hétvégét!
Eszter





2 megjegyzés: