2013. január 13., vasárnap

HOPE

Kedves Lányok!

Érdeklődésetek és visszajelzéseitek hatására félretettem minden megkezdett hímzésemet, hogy mielőbb elkészüljek a "Faith - Hope - Love" sorozat következő darabjával, és megmutathassam Nektek is.

A sorban a második a "Hope" címet viselő minta lett, mely méretében és stílusában megegyezik az előzővel. 
Nagyon megkedveltem ezeket a finom vonalvezetésű, írott nagybetűket, így mindhárom mintán találkozhattok vele.
A "Love" minta erőteljesebb színvilágától eltérően most visszafogottabb, barnásabb árnyalatokat használtam a hímzéshez /talán a téma hatására/. 



A minta mérete: 59 x 95 öltés
32 ct-os lenvászonra hímezve Nina Prune, Hunter, Nutmeg, Cognac fonalaival 
Kész méret: 9 x 15 cm
További információ:
m.eszter@vipmail.hu,
vagy
subrosa1@indamail.hu


És a két minta együtt:


13 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, mi tempóban ontod a mintákat! És egyre szebbek, érettebbek!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon kíváncsi vagyok a Faith-re is! SZUPER♥!

    VálaszTörlés
  3. Erikának igaza van...egyre szebbek!!! :o)))

    VálaszTörlés
  4. Szeretem ezt a stílust(is)
    Nagyon szépek Eszter, és én is csodálom ezt a tempót, amivel alkotsz!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, és nagyon örülök, hogy egyre többen megírjátok a véleményeteket. A tempónak pedig elsősorban az az oka, hogy nagy-nagy kedvvel tervezek Nektek, de persze a magam örömére is, és minden szabadidőmet ez tölti ki mostanában.

    VálaszTörlés