2014. május 24., szombat

Strawberry season - Új minta / New pattern

Sziasztok Lányok!

Az eperszezon kellős közepén mi mással jelentkezhetnék, mint egy új, epres mintával.
Epermintás párnákat készítettem a napokban, egy nagyobbat dekoráció gyanánt- szépen mutat majd a polcon, egy kisebbet tűpárnának, és mini ( 2,5 x 5 cm-es) "dupla-epres" ollóőrt kiegészítésképpen. Így könnyebben megtalálom ezt a csöpp ollót, ami igen gyakran eltűnik az anyagaim között.
Mély, mégis kicsit kopottas színárnyalatokat választottam a régies hatás kedvéért, gyönyörű khakis-szürkés vászonra hímeztem, sötétzöld anyagot használtam az összeállításhoz.





A minta mérete: 76 x 81 öltés/ tűpárna: 33 x 22 öltés
A hímzés kész mérete: 11 x 12 cm/ tűpárna: cca. 5 x 3,5 cm
Vászon: 35 count-os WDW Confederate Gray
Fonalak: WDW


Szép, napsütéses hétvégét Mindnyájatoknak!
Eszter




28 megjegyzés:

  1. My daughter Emma loves so much the strawberries!!! Great pattern again!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie, Elisabetta! Anche noi adoriamo le fragole...

      Törlés
  2. Az epres minták a gyöngéim ..... odáig vagyok értük ( meg persze a fincsi eperért is )

    Gyönyörű lett , annyira szeretem a fonalak színét, amiket használsz . Imádom azt a hatást amit keltenek . ..és az az olló, meg eperke ... irtó jól néznek ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom őket - múlt vasárnap isteni epres tortát sütött anyukám! Kár, hogy olyan rövid a szezonja.
      A mintához egyébként csak három színt használtam, mégis elégedett vagyok vele. Sikerült ugyanis mellőznöm a rózsaszínt, mégis igazi epres minta sikeredett.
      Köszönöm, Éva!

      Törlés
  3. Eszter, è stupendo, delizioso!Carolina

    VálaszTörlés
  4. This pattern is a must have! I love it! It is almost strawberry season here in Chicago as well...
    Blessings, Patti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Patti! I'm glad you like my strawberries.

      Törlés
  5. Óóóóóóó,milyen mesés!Jaj,de tetszik,hogy a felirat az eprek "negatív" színei! Tökéletes megoldás:-)
    Az ollóőr <3,gratulálok,Eszter!

    VálaszTörlés
  6. *.*
    Aww so cute..
    I love it so much x

    VálaszTörlés
  7. Odavagyok a kész munkáidért, a fotóidért!

    VálaszTörlés
  8. Me gustan mucho tus trabajos, los gráficos que utilizas son preciosos. ¿Podrias decirme dónde conseguirlos?
    Muchas gracias!
    Un abrazo desde Catalunya

    VálaszTörlés
  9. Eszter, io adoro i tuoi cuscinetti perchè sono originali e non dejà vu. Buona domenica, un abbraccio

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. grazie, Mariateresa♥, cerco di disegnare schemi originali...e sono contenta che ti piacciano

      Törlés
  10. ♥♥♥ Tündéri lett!!!

    VálaszTörlés
  11. Another pretty design!!!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  12. Nálam is eperszezon van, minden fronton:))
    Mindig szépeket alkotsz Eszter, most is. A hangulat, ami átjön a képeidből, utánozhatatlan. És én nagyon szeretem♥

    VálaszTörlés
  13. Your blog is really super !!!
    manuela

    VálaszTörlés
  14. Esther, very nice! I love strawberries, I would like to embroider this, if possible ( nikulj@bigmir.net ).
    Victoria. http://nikulj.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Strawberries, one of my favourite motives.

    VálaszTörlés