2014. március 12., szerda

"Bless this Family" - Új minta / New pattern


Kedves Olvasóim!

Legutóbb új mintákat említettem, melyek közül elsőként egy kedves kis angyalt hoztam Nektek.
Szeretem  a bájos, gyermekies formában megjelenő segítő, védő angyalokat, s szeretem hinni, hogy valóban vigyáznak ránk. 
Nem tudtam ellenállni a gondolatnak, hogy megtervezzem a saját, hímzett angyalomat.
Az én változatom egy kis párna formájában öltött testet, melyet állványra állítottam, de falra, ajtóra akasztható táblácska is készülhet belőle.





A minta mérete: 69 x 69 öltés
A hímzés kész mérete  kb. 10 x 10 cm.
Vászon: 35 count-os saját festésű Edinburgh
Fonalak: WDW


Napsütéses tavaszi napot kívánok!
Eszter








17 megjegyzés:

  1. complimenti Estzer, molto bello.
    Teresa

    VálaszTörlés
  2. Mivel én hiszek az angyalokban,számomra különösen kedves ez a minta:-)
    Kellemesek a színei is,bármilyen környezetben megállják a helyüket!
    Most egy nagyobb hímzésen dolgozom,de utána mindenképp szeretném elkészíteni;-)
    " Az angyalok egyrészt láthatatlanok, másrészt közöttünk élnek, álruhában. Ezzel egy idő óta komolyan számolni kell. Nem tudod, ki a gyereked, a barátod vagy az idegen, aki leül melléd a villamoson. Lehet, hogy angyal."

    Müller Péter

    VálaszTörlés
  3. Brava Eszter, mi piace da morire!Carolina

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű angyal, nálam telitalálat! Olyan első látásra szerelem-féle, úgyhogy jelentkezni fogok a mintáért!

    VálaszTörlés
  5. Szeretet angyal :) hatalmas a szíve!

    VálaszTörlés
  6. Que lindo, as cores são perfeitas ^^ Parabéns!
    Beijos!

    VálaszTörlés
  7. Direi... splendido! Bravissima , un saluto gloria

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ♥ - férjem nagy angyalimádó (megmutattam és nagyon tetszett neki), így biztosan felkerült a listámra... ép ma kezdtem el egy másik mintádat :)

    VálaszTörlés
  9. Davvero particolare, bellissimi colori!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép, látom, megihlettek az angyalkáim arcvonásai;-)

    VálaszTörlés
  11. Lovely cushion!! Beautiful!

    Have a nice week,
    Evelyne

    http://eefsneedle.blogspot.com

    VálaszTörlés