2015. november 28., szombat

Christmas Sampler / Molly Mitchell, 1836


Kedves Olvasóim!


Holnap lesz Ádvent 1. vasárnapja, és mára megérkezett a hó is. A karácsonyi készülődés megkezdését nem halogathatjuk tovább.
Tudom, sokan már hetek óta szorgosan készítitek a díszeket, ajándékokat, karácsonyi dekorációkat.
Én is jónéhány mintát megmutattam már, melyeket a karácsony jegyében terveztem.

A legújabb mintám, a "Christmas Sampler" nagyon kedves számomra - ez az eddigi legnagyobb mintám, és számomra az egyik legszebb is. Tervezését és hímzését még a nyár végén elkezdtem. Ahogy közeledett a tél, egyre közelebb kerültem a befejezéshez is- s a szorgos öltögetés közben összebarátkoztunk Molly-val. Ő már készen áll a karácsonyra...













A minta mérete: 197 x 261 öltés
A kész hímzés 27 cm x 37 cm-es
Vászon: 36 countos Edinburgh Light Mocha
Fonalak: WDW Threads



Kellemes hétvégét, jó készülődést!
Eszter








8 megjegyzés:

  1. This is a beautiful sampler. Is it a reproduction and your design? How do I buy it? I didn't see it at your etsy shop. Melinda

    VálaszTörlés
  2. Sokszor lelkendeztek már, de ez a sampler most tényleg CSODÁLATOS! Nagyon de nagyon tetszik. Jelentkezni fogok érte.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom tovább ragozni azt a szót, hogy : Gyönyörű❤️

    VálaszTörlés
  4. Wow!!! Back to the past..... Smack

    VálaszTörlés
  5. Mennyi kis apró hangulatos részlet, és ahogy összeállt egy CSODÁS egészé ♥ Gratulálok ♥
    Jó lenne SAL-ban jövőre kihímezni... nem szervezel egyet?

    VálaszTörlés