2016. június 2., csütörtök

Hannah Smith Sampler





Elkészült végre az új sampler!

Ma különféle technikai akadályok nehezítették a helyzetet - például váratlanul "elpusztult" az egerem, így kora este fel kellett kerekednem, hogy egy újat vásároljak, és folytathassam a munkát. Szerencsére a fotók igazán jól sikerültek, így máris mutathatom őket.

A hímzésből tegnap már láthattatok egy kis "étvágygerjesztőt", így tudjátok, hogy csak néhány szín felhasználásával készítettem azt. Úgy gondolom, ez igazán egyedivé teszi ezt a sampert, és az elképzelésemnek megfelelő régies, primitív munkákra jellemző hatást értem el vele.

Nagyon jól esett az a sok kedves vélemény, melyekkel tegnap estétől kifejeztétek a tetszéseteket a mintával kapcsolatban. Köszönöm szépen mindenkinek 

Ígértem egy kis meglepetést is: a samplerhez egy kisebb minta is tartozik - egy tűtartó táblát terveztem és készítettem hozzá.
Ennek megvalósítása a pinkeep-ek elkészítési technikájával történt, két vatelinnel, majd vászonnal fedett kartont ragasztottam és varrtam össze. A hátoldalra puha WDW gyapjúból készült kinyitható tűtartót, alulra pedig Paula Sibbald (Kelmscott Design) fonaltartó karikáit varrtam.
(Hadd említsem meg azt is, hogy a fotón látható kosár a dédnagymamám szakajtója volt, amit már gyerekkoromban is ugyanilyen réginek láttam.)













A minták mérete: 183 x 233 öltés / 61 x 90
A kész hímzések mérete: 22,5 cm x 29 cm / 7,5 cm x 11,5 cm
Vászon: 40 ct Newcastle Vintage Country Mocha
Fonalak: WDW



Jó pihenést!
Eszter









15 megjegyzés:

  1. È stupendo Eszter! E il porta-aghi è davvero originalissimo. Complimenti! 💜💜💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mille grazie, Ele♥ Io adoro questo disegno nuovo, sampler e porta aghi pure. ( del resto ogni nuovo disegno é un nuovo amore per me)

      Törlés
  2. Nagyon nagyon szép lett. Nagyon tetszenek a fotóid. Gratulálok az újabb mintádhoz!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful new design, lovely house. Amazing colours!!

    VálaszTörlés
  4. ...persze ezeket így elfogadnám rögtön:-)
    Mindig elgondolkodom, hogy mi tetszik annyira a munkáidban, hogy nyugalommal időzöm nálad: azt hiszem a színek/ vásznak varázsa mellett a kivitelezés részletgazdagsága finoman adjusztálva adja meg ezt a hangulatomat.
    A régi szakajtó❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy szívesen térsz be hozzám, Emőke♥
      valóban nagy figyelmet fordítok mindenre az utolsó öltésig. nem szeretem az összecsapott munkát, mindig kezem ügyében van a vasaló is, inkább kibontok egy-két öltést, ha nem olyan, mint a többi. és persze igyekszem egy-egy aprósággal egyedivé, érdekessé tenni a munkáimat.

      Törlés
  5. ♥ Oh, de csodaszép lett!!! ♥
    Nagyon szép hetet kívánok!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. Bellissimo anche questo adoro l'abbinamento di colori che fai!!

    VálaszTörlés