2017. szeptember 8., péntek

Harvest Blessings - 2017





Végre elérkezett a kedvenc évszakom !!! - amióta ilyen szörnyű melegek a nyarak, gondolom közületek is többen várják megváltásként a kellemesebb koraőszi időt. A héten már ízelítőt kaphattunk esőből, igen hűvös reggelekből és estékből, de szerencsére napsütés is volt bőven.
Felfedeztem néhány fán az első sárguló leveleket is. Hamarosan színesebb lesz a világ :)

Őszi mintát hímezgettem a héten, tele kellemesen meleg őszi színekkel, vörössel, sárgával, olívazölddel, különféle barnákkal. Az eredmény egy vidám, kedves minta lett, melyen makkot, tököt, cuki mókusokat is találhattok. A hatalmas sárga vázát pedig "algerian eye" öltésekkel tettem érdekesebbé.

Ezúttal sötétbarnára pácolt vágódeszkára került a hímzés, melyet sötétzöld pomponszalaggal szegélyeztem. Készítettem egy apró tűpárnát is mintához. A mintán bőven van hímeznivaló, apró részleteit külön is felhasználhatjátok kisebb párnácskákhoz vagy doboztetőre.

(A minta címe mögé azért került oda az idei évszám, mert most szembesültem azzal, hogy tavaly is terveztem egy azonos című őszi mintát. Sebaj, azt hiszem, áldásból sosem elég...)











A minta mérete: 79 x 117 / 32 x 52 öltés
A kész hímzések mérete: 10 cm x 15 cm / 4 cm x 7 cm
Vászon: 40 ct-os Newcastle Light Mocha
Fonalak: WDW, GAST, Classic Colorworks



Szép napos hétvégét, jó pihenést kívánok!
Eszter





6 megjegyzés:

  1. And my wish list grows.....another truly sweet stitch Estzer!! Mary

    VálaszTörlés
  2. Just such lovely fall colors you picked...perfect!

    VálaszTörlés
  3. Such beautiful Fall colours! Your new design is lovely!
    Have a great weekend!
    Lili

    VálaszTörlés
  4. Beautiful stitching. Love the colours

    VálaszTörlés
  5. Eszter: Beautiful design as always.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés