2016. július 10., vasárnap

Rosemary White



Ígértem még egy mintát a hétvégére, most meg is mutatom. 

A színek, a motívumok érzésem szerint hordoznak némi népies ízt, talán ezért szerettem meg annyira ezt a mintát a hímzése közben. Egyszerű, széles, szürke keretet kapott -  a madárkák színéhez hasonló árnyalatút-, s némi finomságot is csempésztem a keretezésbe - egy széles farkasfoggal szegélyeztem a vatelinnel alábélelt hímzést.
Azt gondolom, remek ajándék lehet bármely alkalomra, a hímzésen szereplő név és évszám megváltoztatásával (tudjátok, az efféle "beavatkozás" sosincs ellenemre) pedig személyessé is tehető.















A minta mérete: 83 x 124 öltés
A kész hímzés mérete: 12 cm x 17, 5 cm
Vászon: 36 count-os Edinburgh
Fonalak: WDW / Classic Colorworks



Kellemes vasárnap délutánt kívánok!
Eszter
















21 megjegyzés:

  1. Hola Esther,realmente haces unos bordados maravillosos!! con tu permiso me quedo en tu blog para seguir viendo mas,te invito al mio.
    http://aliegunon.blogspot.com.es/
    Un abrazo

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép minta, nagyon tetszik a keretezése is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen♥ Ezt az egyszerűségében gyönyörű keretet nemrég vásároltam céltalanul az IKEÁban, és jól egymásra találtak ezzel a mintával. A farkasfog teszi teljessé a hatást, a hímzésre irányítja a figyelmet a széles keretben.

      Törlés
  3. Gorgeous new design, I love the beautiful colours that you pick!
    The frame is perfect for the design!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  4. Beautiful! I love it's colors!

    VálaszTörlés
  5. Какая прелесть!

    VálaszTörlés
  6. Szépséges ♥ Finom színek, minták... nagyon tetszik a befejezés is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, Rita! én is elégedett vagyok vele

      Törlés
  7. Nagyon rég jártam nálad Eszter! Fantasztikus volt végignézni, s elolvasni a posztjaid. Ilyen igényességgel, ilyen finoman kimunkált mintákkal, összhanggal, végtermékekkel csak a legnagyobbak rendelkeznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon boldoggá teszel,Marcsi, szívből örülök, hogy tetszenek a munkáim.

      Törlés
  8. Lovely - as is all of your work !!
    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you very much, dear Rose♥ I'm so glad you like my work

      Törlés
  9. Очень красивый дизайн!!!

    VálaszTörlés
  10. Muy fino, como todas sus labores.
    Besicos.

    VálaszTörlés