2016. július 24., vasárnap

Pumpkin Bowl

 

A nagy melegben jó egy kicsit a hűvösebb őszre gondolni...

Talán ez adta nekem is az ötletet az első őszi minta elkészítéséhez.
Egy nagy tál sütőtök - az apróbb fajtából - masnival díszítve. Megtetszettek a madárkáknak is!
A primitív stílusú mintát őszi színekkel hímeztem, kiegészítésképp kis tűpárnát is varrtam hozzá. A hátoldal a Blackberry Primitives sötétzöld bársony anyagából készült, s a Dames of the Needle zseníliájával kereteztem.
Én egyszerűen imádom! Puha és szívet melengető













A minta méretei: párna: 87 x 79 öltés
tűpárna: 15 x 25 öltés
A kész párna 18,5 cm x 17,5 cm-es,  a tűpárna pedig 6,5 cm x 7 cm-es lett.
Vászon: 32 count-os WDW Cocoa
Fonalak: WDW/ GAST/Classic Colorworks



Kellemes vasárnapot!
Eszter




11 megjegyzés:

  1. Annyira jók a színei és persze a minta is szuper!!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, Márti! Korábban nem használtam sárgás árnyalatokat, de most igen megtetszett.

      Törlés
  2. Különleges, szép minta, így ahogy elkészült gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. elegantissimo! Mi piace molto ♥♥
    Un abbraccio

    VálaszTörlés
  4. Szépséges lett ♥, úúúúúúúúgy megkívántam egy kis sütőtököt :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi♥ Finom is az! Bár szerintem mostanában nem kapni...kicsit még várnod kell vele.

    VálaszTörlés
  6. Ezt már szeretem! Mégpedig azt, amikor egy tervező a következő évszakra idő előtt gondol, hiszen akkor a kedves vásárló is már jó előre tudja, hogy mivel készülhet- ebben az esetben -az őszi dekorációra.
    Bár nekem sem szerelmem sem a sárga sem a zöld szín, de kimondottan megnyerő ez a mintád, Eszter,a hangulatot is nagyon eltaláltad!
    A 3. és az utolsó fotó miatt belopta magát a szívembe:-))

    VálaszTörlés
  7. The colours are so pretty! Is a beautiful Autumn new design! The Summer never ends ;)
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés