2015. augusztus 12., szerda

Stitcher's House


Nyaralás előtti utolsó minta...

A napokban az Fb-n már mutattam csöpp részletet, mára készült el teljesen az új minta.
Apró, de kedves, a hímzés legfontosabb kellékeivel, a tűvel, az ollóval, a bobinával, meg persze sok virággal. Finom színek, határozott bordűr, mely szerintem fölöslegessé tesz minden egyéb díszítést.
Párnát varrtam a mintából, és a párna hátoldalát is igyekeztem izgalmassá tenni. Készült 4 kockás eper is. (Mivel a körző csak nem akart előkerülni, egy nagytányért rajzoltam körbe, majd az így kapott kört vágtam négyfelé az eprekhez.) Az eprek "tölteléke" némi levendulát is tartalmaz.







A minta mérete: 83 x 79 öltés
A kész hímzés kb. 12 cm x 11,5 cm-es lett, a párna mérete 17 cm x 15,5 cm.
36 countos Edinburgh vászonra dolgoztam WDW fonalakkal.



Kellemes délutánt!
Eszter



14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű munka és nagyon szeretem színek❤️
    Melyikünk ne szeretne ebbe a bobina házba költözni amit rózsaszín rózsabokrok ölelnek?
    Csak a párnákra kell figyelni, hogy ne feküdjünk a tűkbe;-)... vagy körzőbe, mert az is OTT lesz valahol;-)
    Kellemes nyaralást kívánok... Hová mentek?

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett, Eszter!
    A színei nagyon finomak. A rózsagirlandért odavagyok. A fotóid pedig újra és újra megnéztem, mert minden apró részletét ki akartam élvezni.

    VálaszTörlés
  3. Molto bello Eszter, così delicato!
    Buone vacanze: riposati e divertiti 💜

    VálaszTörlés
  4. Questo ricamo è davvero molto bello e raffinato!!!

    VálaszTörlés
  5. Milyen gyönyörű lett!!! ❤️ Nagyon szeretem én is ezeket a színeket!!!
    Jó nyaralást kívánok! :o)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép, a bobina ház és a girland ♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett, mint mindig... a szokás szerinti szuper fényképekkel...
    Amúgy is a házikók a szívem csücskei, ez pedig mellette még a hímzéshez is kapcsolódik.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés