2015. november 22., vasárnap

And Heaven and Nature sing



Kedves Olvasóim!


Túl sok karácsonyi mintát már nem terveztem készíteni ebben az évben - igaz, van, amit még nem láttatok...

Egy váratlanul felvillanó gondolat eredményeként született ez a mai minta. Péntek délután a Pinterest-en nézelődve megláttam egy kedves, inspiráló képet, melyet gyors asszociációk követtek,
s néhány óra múlva már el is készültem a tervezéssel. Kivételesen megörültem a hétvégi rossz időnek- kinek van kedve ilyenkor kimozdulni otthonról? Sokkal kellemesebb a meleg szobában hímezgetni.
Tegnap estére hát elkészült a hímzés, ma délelőtt pedig végleges formát öltött. Kis csalás azért van a dologban: a hímzés nincs ráapplikálva a doboztetőre. Egy sötétbarna hátlapot kapott, s vékony ecrü hímzőfonallal, rendkívül egyszerű, ámde mutatós mintával horgoltam körbe.
Íme:








A minta mérete: 87 x 87 öltés
A hímzés kész mérete  kb. 11 cm x 11 cm
Vászon: 40 ct-osNewcastle Light Mocha
Fonalak: WDW


A mintán szereplő szöveg a "Joy to the World" című régi karácsonyi dal egyik sora: 

Joy to the world! The Lord is come;
Let earth receive her king;
Let every heart prepare him room,
And heaven and nature sing,
And heaven and nature sing,
And heaven, and heaven, and nature sing,


És egy kis karácsonyi hangulat...





9 megjegyzés:

  1. Csodás mintát terveztél megint!!! ♥
    Szemet gyönyörködtető!

    VálaszTörlés
  2. Positively beautiful.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis csilingelő /csivitelő szépség ♥
    nagyon szépséges karácsonyi mintákat terveztél!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, Rita♥ Kíváncsi vagyok, te mit alkotsz majd belőle!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett - egyszerű és finom... :-)

    VálaszTörlés
  6. Első nap inspirálódott, másodikon lehímeztem, harmadikon összeállította, nem is akárhogy. Ezt nevezem. Nagyon szép kis mintát terveztél újra. A horgolt szél pedig igazán jó ötlet volt.

    VálaszTörlés
  7. Tudod, Eszter kellemes hangulatot teremtettél ezzel az egyszerű és mutatós mintával/ hímzéssel. A horgolt szél ötlete is nagyon frappáns, a csalás pedig nem csalás, csak egy kisebb csel: jól mutatna azon a dobozon is;-)

    VálaszTörlés