2017. augusztus 13., vasárnap

Happy Anniversary




Emlékeztek a múlt héten készült Happy Birthday mintámra? Most elkészítettem a párját.

Egy másik jeles eseményt választottam témájául, mégpedig a házassági évfordulót.
( az ok pedig egyszerűen az volt, hogy az interneten keresgélve nem igazán találtam ezekre az alkalmakra szóló mintákat - legalábbis nem olyat, ami stílusában, színeiben nekem tetszett volna)

A mintát kihímezheted saját - kerek vagy nem kerek - évfordulódra, s megőrizheted, mint egy kedves emléket, de megajándékozhatod vele családtagjaidat - gyermekeidet, szüleidet is, ha éppen ők ünnepelnek. Azt hiszem, egy nagy csokor virág mellett szép ajándék lesz.
A minta tartalmazza az ábécét és a számjegyeket is, így tetszés szerint személyre szabhatod a mintát

Az én szüleim a jövő héten ünnepelnék az 54. évfordulójukat, ha édesapám még élne... az  ünnepi hangulat helyett most egy picit összeszorult a szívem.









A minta mérete: 95 x 93 öltés
A kész hímzés 12,5 cm x 11,5 cm
Vászon: 40 ct-os Newcastle Light Mocha
Fonalak: WDW


Kellemes vasárnap délutánt!
Eszter


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűszép és a párja is ♥

    VálaszTörlés
  2. Such a lovely stitch Eszter! I just started Stitching Friends this week and am enjoying it very much. RJ@stitching friends forever

    VálaszTörlés
  3. This is also very sweet, I really love the colours.
    Hugs x

    VálaszTörlés