2015. október 11., vasárnap

Memory Keeper


Sziasztok, Lányok!


Új mintával jelentkezem, melyet az ősz jegyében terveztem, s az elmúlt héten készítettem el.
Úgy gondolom, az ősz nem csak a Halloween-ről szól, így aztán ebben a szezonban több ilyen témájú mintát már ne is várjatok tőlem.

Az őszi hónapok sok-sok szépséget nyújtanak, én az októberben nagyon kedvelem a színes faleveleket, sétákat a ropogó avarban, a dió- vagy gesztenyeszedést, a fahéjas-almás sütemény illatát, a puha takaró alatt olvasgatós-teázós, vagy a fényképeket, régi kincseket, emlékeket nézegető-rendezgető vasárnap délutánokat.

Számomra ezt a hangulatot varázsolja elő ez a kedves minta, melyet a meleg őszi színek használatán túl a befejezésben is igyekeztem érdekessé tenni. A vászonra régi kézírással írott papírdarabot, gombocskákat, csipkét is varrtam, a hímzett kép "keretezéséhez" különböző anyagokat használtam (a hátoldalra fekete filc került).








A minta mérete: 73 x 106 öltés
A hímzés kész mérete: 11,5 cm x 15 cm ( a teljes kép 19 cm x 21,5 cm-es lett)
Vászon: 36 count-os Edinburgh Summer Khaki
Fonalak: WDW



Kellemes vasárnap estét kívánok!
Eszter





19 megjegyzés:

  1. Bellissimo Eszter lo adoro!!! Rifinito minuziosamente!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful love the pattern and color.

    Blessings
    Castherine

    VálaszTörlés
  3. Superbe !!! J'aime beaucoip .
    Belle journée .
    Sylvie

    VálaszTörlés
  4. Superbe !!! J'aime beaucoip .
    Belle journée .
    Sylvie

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a barna szín!!! Valóban az őszt idézi! Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  6. Először azt hittem, hogy könyvborító lett belőle. Talán az őszben van a legtöbb szépség, még akkor is ha esik és ködöl. Nagyon szépet készítettél, szépek a fotók is, főleg az utolsó. Szép hetet nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! valóban a tervek között volt a könyvborító, mint ahogy a doboztető is. Végül ezt az egyszerűen tárolható, kis helyet foglaló megoldást választottam.

      Törlés
  7. Csodaszép... ahogy az apró kis finom részletek összeállnak egy harmonikus egészé, gyönyörű fotókkal ♥
    Fotóalbum és tablettok jutott eszembe róla.

    VálaszTörlés
  8. tutto quello che fai mi piace da morire, i tuoi colori sono raffinatissimi!Carolina

    VálaszTörlés
  9. Azt hiszem elég rég óta követem tervezői pályafutásodat, Eszter ahoz, hogy ki merjem jelenteni: az évek során egyre gyakorlottabb lettél , egyre részletgazdagabb mintákat tervezel. Nagyon jól használod a színeket , a kivitelezés , azaz a végső formába öntés is mindig ötletes és igényes. Csakis gratulálni tudok most is a fahéj és sült alma illatának hangulatát idéző hímzéshez❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Emőke! Igazán jól esik a véleményed, igyekszem még tovább fejlődni...és ezt a ma délelőtt - immár 2.alkalommal- sütött isteni és egyszerű fahéjas-almás leveles tészta illatfelhőjében ígérem / http://www.ifood.it/2015/10/sfogliatine-di-mele.html

      Törlés
  10. Эстер,очень милый дизайн!!! Любуюсь!!!

    VálaszTörlés
  11. Hello, milyen szép ez a blog és a alkotásait !!
    Úgy döntöttem, hogy add nekem a követői, és remélem, lesz akar visszatérni hol hagyja a link blogom, egyszerűen kattintson a '' csatlakozzon ezen az oldalon '' köszönöm !!
    Ez Amore

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés