2016. szeptember 16., péntek

Happy Fall




Holnaptól állítólag ősz lesz...


Az esős időt kevéssé várom, a csípős reggeleket, a kellemes napsütést, színes faleveleket annál inkább.
És persze az őszi ünnepeket, a vidám színű őszi dekorációk készítését, a finom sütőtökös ételeket...

Ezúttal egy őszköszöntő mintát terveztem, melyből helyes tárolótasakot készítettem.
Narancsszínű gyapjúszalaggal díszítettem a zsákocska szélét - a szalag végeit csomóra kötöttem.
A hátoldalra ugyanebből a gyapjúból egy szív alakú ollótartót varrtam, mely remekül mutat a sötétbarna, levélmintás anyagon.
A kész munka használható őszi "project bag"-ként, de színes levelekből, őszi termésekből álló dekoráció is tartható benne.











A minta mérete: 99 x 99 öltés
A kész hímzés kb. 14 cm x 14 cm-es
Vászon: 36 countos Zweigart Edinburgh Crem, melyet teával festettem meg
Fonalak: WDW, GAST, Classic Colorworks
Gyapjú: WDW Mustard


Szép őszi hétvégét kívánok!
Eszter






24 megjegyzés:

  1. Eszter: Beautiful, a very lovely finish, love this Design.

    VálaszTörlés
  2. Csodás tárolótasakot készítettél!♥
    Valóban megjön az ősz hamarosan, mert ez a 30 fokos idő inkább nyár volt, mint ősz :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Timi♥ Jólesett ezekkel a vidám őszi színekkel dolgozni.

      Törlés
  3. Perfect for Autumn, this is so very pretty!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  4. Oh è davvero una meraviglia, ciao M.Grazia

    VálaszTörlés
  5. Nádherná taštička, krásny motív!
    Pekný večer,
    A.

    VálaszTörlés
  6. Be kell vallanom, hogy nagyon régen jártam erre. Persze másutt már láttam néhány új mintád, de szó nélkül tovább álltam. Nagyon szépeket látok nálad, nagyon bejön a motívum és színvilág, nagyon tetszik amiket és ahogyan készítesz.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm♥, remélem, ezentúl gyakrabban ugrasz be!

    VálaszTörlés
  8. Az emberi természet már csak ilyen:szereti/né az évszak adta kellemes lehetőséget,a kellemetlenek elkerülésében reménykedik. Reméljük szép őszünk lesz és frontmentes, mert a fejem nem bírja ezt a sok változást:-/
    A munkádról:
    Szerintem ez a legőszibb őszi mintád eddig, színeiben, kivitelezésben egyaránt nagyon tetszetős, bár unalmasnak tűnhetek, azt külön kiemelném, hogy hát zsákocska formájában köszön vissza amit nagyon szeretek♥ Tetszik az ötletes szív a hátulján az ollónak vagy akárminek... szóval klassz!:-)

    VálaszTörlés
  9. These are so cute! Nice colours ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    VálaszTörlés