2013. január 20., vasárnap

FAITH



Kislány koromban a nyarakat egy kis faluban töltöttem a nagyszüleimnél.
Vasárnap reggelenként nagymamám kézen fogott, és elindultunk a templomba. Útközben csatlakoztak a rokon nénik, egyre jobban zsongott a fejem a sok beszédtől, a falu híreitől, s rengeteg lépcsőt kellett megmászni, mire célbe értünk. A gyönyörű barokk templom illatozott a friss virágoktól és a füstölőtől, az asszonyok ünneplő ruhájához hozzá tartoztak a nagymamám által hímzett gyönyörű fejkendők, amire mindig nagyon büszke voltam.
Felcsendültek az ízes tájszólással énekelt templomi énekek ( azóta sem hallottam olyan szépet!), és bevonult a pap. Azt szerettem legjobban, amikor lila ruhában misézett.
A mise közben elnézegettem a mennyezeti freskókat, kétoldalt Szent Pétert és Pált, a templom névadóit, az aranyozott díszítéseket, s egy másik világban voltam.

Mindezek az élmények nagyban hatottak rám  a "Faith - Hope - Love" sorozat harmadik, egyben utolsó darabjának tervezésekor, melyet szeretettel nyújtok most át.



A minta mérete: 59 x 95 öltés
A hímzés 32 ct-os saját festésű lenvászonra készült 
Fonalak: Nina Old Mauve, Eggplant, Hunter, Grizzly fonalai
Kész méret: 9 x 15 cm
További információ:
m.eszter@vipmail.hu
vagy
subrosa1@indamail.hu




12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a sorozatod, gratulálok hozzá!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon SZÉPSÉGES lett ez a sorozat! (Mindig izgatott hogy az egyes mintákat mi ihlette. Örömmel olvastam a történetet is !)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Nagyon tetszik az egész sorozat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. S milyen jó volt olvasni téged!

    VálaszTörlés
  5. A minta is szép,de a történet igazán magával ragadó,kicsit ott voltam én is a templomban:-)Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. ♥♥♥ Gyönyörű!!!
    Fantasztikusan illenek egymáshoz!!!

    VálaszTörlés