2017. január 13., péntek

Peacock Sewing Pouch




Mai új mintám nem kötődik sem ünnephez, sem évszakhoz.
Mivel az elmúlt hónapokban jobbára piros-bordó fonalakat használtam, úgy éreztem, most valami egészen másra vágyom.
A legalkalmasabb pillanatban került a kezembe egy gyönyörű kék fonal, s amint megláttam, máris pávákról kezdtem ábrándozni... Egy kis pávás sampler született az ötletből, s hogy kielégítsem a kék szín utáni vágyam, a kiegészítő pamut és gyapjú anyagokban is különféle kék árnyalatok jelennek meg. A kék tálba először hímzett gyümölcsöket terveztem, de egy hirtelen ötlettel ezeket gyönyörű gombokra cseréltem - ez különlegesebbé teszi a kész hímzést, ahogy a keresztszemek és az Algerian Eye öltés kombinálása is.
Egy sewing pouch készült a kihímzett mintából, jó nagy zsebbel, melybe sok minden belefér, amire szükség lehet a hímzés során. Ollót, fonalat, vásznat, bobinákat tárolhatok benne, a gyapjú szív rátétbe pedig tűket, gombostűket szúrhatok. A zsebes tároló gombbal záródik, s a gomblyuk elkészítése is csak pár percet vesz igénybe, ha gyapjúból készül a gomboláspánt.











A minta mérete: 86 x 105 öltés
A kész hímzés mérete: 11 cm x 13 cm
A sewing pouch mérete kinyitva: 16,5 cm x 35 cm
Vászon: 40 count-os Newcastle Vintage Country Mocha 
Fonalak: WDW, Classic Colorworks


Mivel lassan az egész északi féltekét beborítja a hó, kellemes hógolyózást, szánkózást, hólapátolást ... kívánok! S ha a hidegből bejutottatok a jó meleg szobába, üljetek le, s hímezzetek egy kicsit!

Eszter


21 megjegyzés:

  1. Varázslatos ez a kék szín, a minta, a gombok... húúú nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Márti♥ Külön örülök a húúú-nak:)

      Törlés
  2. Csodálatos színek,anyagok,öltések!Pont nekem valóak ♥

    VálaszTörlés
  3. è splendido Eszter!! Viene proprio voglia di ricamarlo... :)
    un abbraccio

    VálaszTörlés
  4. Oh, milyen gyönyörűséges!!!♥

    VálaszTörlés
  5. Lovely! Such pretty blues!!!

    VálaszTörlés
  6. Just love this pictures... lovely fabrics... sweet little cross stitch pattern... great yarn...

    VálaszTörlés
  7. So pretty, wish I could read your blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Phyllis! You can read it with Google translator.
      Although sometimes Google Translate can be very funny :)

      Törlés
  8. Szép, kerek egész a mappa vagy sewing pouch, azt tudod, hogy mindent szeretek ami pakolós, pláne ilyen kedves hímzéssel, szép vásznakkal kombinálva. A visszafogott kékek, barnák és az ekrü színek teszik nyugalmassá a fotókat, öröm volt nézegetni❤Az ollód pedig változatlanul tetszik, a gombokról nem is beszélve:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Emőke! Valóban hasznos holmi lett belőle. Általában a sewing pouch-ok külső oldalát díszítem hímzéssel, de ez alkalommal kivételt tettem. A barnát pedig nem hagyhattam ki, a kedvenc színeim egyike. Ez az olló nagy kedvencem nekem is, Lori Brechlin- től vásároltam. Gyönyörű házi készítésű eszköz.

      Törlés
  9. Óóó, de szép! A lányok már mindent leírtak, a színek, a minta, az anyagok harmóniája engem is elvarázsolt! Igazi kis remekmű!

    VálaszTörlés