2017. június 9., péntek

Summertime Sewing box & pincushion





Az erkélyemen gyönyörűen virágzik a piros(as) Mandevilla Boliviensis. Ha a szabadban is áttelelne a mi éghajlatunkon, néhány év múlva biztosan körbefutna mindent ez a pompás kúszónövény.

Mindenesetre a látványa meghozta a kedvem egy nyári varródoboz tervezéséhez. 
A doboztetőre egy "kertészlányt" hímeztem a piros virágokkal, kosárkába szedett gyümölcsökkel és persze egy kis madárral. Az ovális kéregdobozt diópáccal festettem, s krémszínű pompommal szegélyeztem. Részben már be is rendeztem a varródobozomat, egy régi fémdoboz került bele a gombostűimmel egy apró kézimunkaolló és egy kis tűpárna társaságában, amit a mintához készítettem.











A minta mérete: doboztető: 73 x 105 öltés / tűpárna: 35 x 49 öltés
Kész méretek: doboztető: 14 cm x 18 cm / tűpárna: 9 cm x 12 cm
Vászon: 36 count-os Edinburgh Summer Khaki
Fonalak: WDW




Kellemes hétvégét!
Eszter


UI: Ma hajnalban új terv született, s már hímezem is a következő mintát. Hamarosan találkozunk :)






20 megjegyzés:

  1. Ó, de helyes ez a kertészlányka!♥
    Sajnos jelenleg sem hímezni, sem kertészkedni nem tudok a törött kezemmel, de a minta nagyon tetszik. Milyen márkájú diópácot használtál Eszter? Nagyon szép a színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a dobozom :) és sajnálom, hogy nem tudod használni a kezed -remélem, hamarosan rendbejön. A pácon márkajelzést nem találtam, ez egy vizes diópác, a gyártója a CHEMI-TO Bt. A Hobby Művész boltokban kapható.

      Törlés
  2. She is so beautiful, Eszter! Beautiful your new design!
    Have a great weekend!

    VálaszTörlés
  3. Veramente delizioso!
    Un abbraccio

    VálaszTörlés
  4. Lovely new pattern Eszter. Have a wonderful weekend. RJ@stitching friends forever.

    VálaszTörlés
  5. Most nem tudom hogy a kertészkedéshez vagy a hímzéshez hozta meg jobban a kedvem ♥ csodaszép színe van a virágnak a hímzésen is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rita! Egyik tevékenység jobban relaxál mint a másik, bármelyiket választod, csak jól járhatsz :) Biztos vagyok benne, hogy nagyon szép a te "kerted" is.

      Törlés
  6. Gyönyörű lett!!! Nem is ismertem ezt a fajta virágot, de most megnéztem a neten :o) Te át szoktad teleltetni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Timi♥ A "szoktam" kis túlzás. Tavasszal vettem ezt a növényt, azóta már majdnem duplájára nőtt. Télen megpróbálom a lakásban tartani, úgy gondolom, ott jól fogja érezni magát. Egyébként évelő, de a hideget nem bírja - erre utaltam a posztban. Ha kinn hagyhatnám télire is, érdemes lenne felfuttatni a falra, így azonban kénytelen leszek kordában tartani a terjeszkedését.

      Törlés
  7. Your talent is amazing!!! Love this one..Have a great week, Mary@stitchingfriendsforever

    VálaszTörlés
  8. This is adorable!!! Love it, Mary@stitchingfriendsforever

    ตารางคะแนน

    VálaszTörlés