2016. november 30., szerda

NOEL Hanging Pouch




Karácsonyi dekorációból sosem elég... íme egy újabb darab, egy felakasztható tasak, mely díszként is használható, de karácsonyi ajándékot is rejthettek bele.

Az új mintámhoz a karácsony egyik jellegzetes dísznövényét, a tüskés levelű, piros bogyójú magyalt (holly) választottam, s régies betűkkel hímzett NOEL felirattal egészítettem ki.
A tasakot gyapjúrátéttel díszítettem, melyre csilingelő, antik réz színű kis csengőket varrtam
A vásznat és a hátoldalhoz használt Osnaburg anyagot diófestékkel "öregítettem".















A minta mérete: 109 x 105 öltés
Vászon: 36 count-os Zweigart Edinburgh
A kész tasak kb. 18 cm x 21 cm-es
Fonalak: WDW/ GAST/ Classic Colorworks



Kellemes hetet, jó készülődést kívánok!
Hamarosan újabb karácsonyi mintákkal jelentkezem...

Eszter







4 megjegyzés:

  1. Oh, de gyönyörű lett!!!
    Igazad van: karácsonyi dekorációból sose lehet elég! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, Timi♥ Nálunk már karácsonyi hangulat van, mindenhol karácsonyi párnák, képek, zsákocskák...

      Törlés
  2. The bag is just perfect for Christmas, it's so beautiful!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés