2013. március 1., péntek

Március 1.

Kedves Látogatóim!

Micsoda öröm, hogy végre elérkezett ez a nap! Ha kicsit borús is most az idő, már napról napra közelebb kerül a sok napsütés, a kellemesen meleg idő, és az, hogy végre kizöldül körülöttünk a világ.

És ha március, akkor itt az ideje annak is, hogy megmutassam Nektek a Mini-sampler sorozatom legújabb darabját.
Ezt a mintát a tavasz jegyében terveztem, mint a virágzó fácska is jelzi, s mondhatom, már a hímzése is sokat javított a hangulatomon.



Méret: 49 x 99 öltés
Ezt a mini-samplert is 32 count-os lenvászonra hímeztem,
mégpedig Nina Grizzly, Hunter, Mill, Burgundy és Heather fonalaival.



Szép napot kívánok!
Eszter




10 megjegyzés:

  1. Olyan szép,ahogy én hívom-ódon és púder illatú:-)
    Gyönyörű színeket álmodtál meg hozzá,visszafogottan tavasziak!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik a színe! Nem csoda, hogy jobb kedved lett tőle..:o)))

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép!! Eszter, igazad van, a levegőben is érezni már a tavaszt! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, hogy mondtam-e már, de rettentően ügyes vagy!
    Nagyon jó izléssel nyúltál a színekhez is!

    VálaszTörlés
  5. Juj, nagyon szép és egyetértek az előttem szólóval: nem csak tehetséges vagy, hanem kiváló ízlésed van, mind a formák, mind a színek terén!!! :-) csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. è un ricamo meraviglioso..baci..iulia

    VálaszTörlés
  7. Lovely sampler.. it smells to the next spring!
    Hugs!!

    VálaszTörlés