2015. augusztus 6., csütörtök

Bird and Flowers


Sziasztok!

Ismét új nyári mintát hoztam nektek. Madárkával - mely szándékom szerint galamb lenne - kellemes, visszafogott színű virágokkal, aszimmetrikusan kacskaringózó kerettel.
Az elkészült hímzés ezúttal párnává változott. A szépséges barna anyag egyik legújabb szerzeményem, s a díszítést mindössze az öregített, gyűrött selyemszalag adja, melyet jókora tűbe fűzve varrtam fel a párnára.

Jöhetnek a fotók?




A minta mérete: 118 x 59 öltés
A kész hímzés kb. 15 x 8,5 cm.es, természetesen a párna ennél nagyobb, 18cm x 16,5 cm-es lett.
40 countos Newcastle Light mocha vászonra hímeztem, ezúttal DMC fonalakkal.


És egy kivételes ajánlat: Ha  augusztus 10-ig legalább 15 USD értékben rendelsz a mintáim közül , ezt a mintát ajándékba adom. Természetesen a minta önmagában is megrendelhető.


Kellemes napot kívánok!
Eszter

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépet terveztél. Nagyon különleges a szalag az alján. Nekem kedvenc részletem a kacskaringós szegély.

    VálaszTörlés
  2. Kedves tubi búg a gyönyörű színű virágok között❤️ Nagyon szép minta, Eszter, a kivitelezés is tetszik. Ebben az esetben pontosan mit jelent, hogy öregített szalag?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a szalagot az USA-ból rendeltem régebben. Meggyűrték, megfestették, barnás foltok láthatók rajta, főleg a szélén- olyan hatást kelt, mintha picit megperzselődött volna. Ha érdekel, küldök linket,ahol megveheted.

      Törlés
    2. Köszönöm, kérem szépen.

      Törlés
  3. Már félkészen is elvarázsolt, de így készen ♥♥♥ fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Rita♥ Amikor te láttad a hímzést, még fogalmam sem volt, mi lesz belőle...de az ide-oda pakolás során egy kupacba került az asztalomon ezzel a barna anyaggal.

      Törlés
  4. Oh! ♥♥♥ Meseszép!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. bello, bello bello!!! Brava Eszter ♥

    VálaszTörlés