2017. július 14., péntek

Queen Bee's Crowns





Biztosan sokan emlékeztek a Queen Bee's Hive  mintámra, melyet tavasszal terveztem.
A minta nagy kedvenc lett, gyönyörű kész hímzéseket láttam már FB csoportban, illetve emailben elküldött fotókon.

Most egy újabb darabbal bővül a Queen Bee kollekció, ezúttal a méhkirálynő koronáit "örökítettem meg" egy hímzés formájában.

Az új mintából egy felakasztható - mondhatni zászlószerű - díszt készítettem. A hátoldalhoz Osnaburg anyagot használtam, alulra-felülre egy-egy ágat varrtam, s horgolócérnából zsinórt horgoltam akasztónak.
A végeredménnyel rendkívül elégedett vagyok, gyönyörűen mutat együtt a három darab.









A minta mérete: 85 x 110 öltés
A kész dísz mérete: 15 cm x 19 cm
Vászon: 36 ct-os Edinburgh Vintage Country Mocha
Fonalak: WDW



Kellemes, hőségmentes hétvégét kívánok!
Hímezzetek sokat - méheket vagy egyéb szépségeket!
Eszter


7 megjegyzés: