2017. szeptember 1., péntek

Fall in Love Box



Az ősz első napján újabb őszi mintát hoztam. Ezúttal egy díszdobozt készítettem varjakkal, virágokkal.

A domináns szín a fekete, így Halloween dekorációnak tökéletes a doboz, de ki is színezhetitek a mintát - őszi, vagy bármely kedvetekre való színekkel hímezve más alkalmakra is megfelelő ajándék készíthető belőle.

A dobozt feketére festettem ( egyszerű táblafestéket használtam, amit diófapáccal is átkentem), fekete apró mintás anyagot választottam a hímzés mellé, s natúr színű díszítő öltésekkel és ricrac szalaggal dekoráltam mindezt. Hímzőkellékek tárolására is remek ez a dobozka, olló, fonalak, tűpárna, szalagok és egyéb apróságok kényelmesen elférnek benne.









A minta mérete: 89 x 53 öltés
A kész hímzés kb. 11 cm x 7 cm-es
Doboz átmérő: 15 cm
Vászon: 40 ct-os Newcastle Vintage Country Mocha
Fonalak: DMC



Kellemes hétvégét!
Eszter


8 megjegyzés:

  1. Oh, de gyönyörűséges lett!!! ♥

    VálaszTörlés
  2. Eszter: What a beautiful finish, thank-you for sharing with us.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. lovely work! the arthritis in my hands is so bad I'm unable to stitch now.

    VálaszTörlés
  4. Wat is dit een prachtig mooi doosje...

    VálaszTörlés
  5. Beautiful box! Your designs are always so beautiful! :)

    VálaszTörlés
  6. What a beautiful finish Ezster. Your stitching is so lovely as usual. RJ@stitchingfriendsforever

    VálaszTörlés