2016. április 29., péntek

Singing bird


Néhány napja egy kedves idézetre - a forrás szerint kínai közmondás- bukkantam a Pinterest-en, ebből született a mai minta.

Ismét elővettem kedvenc vörös-zöld-barna fonalaimat és a foltos Newcastle vásznat...
Az elkészült hímzés jól illeszkedik a korábbi, hasonló színvilágú és stílusú Maude Rigley és Sweet home mintáimhoz.
A madárkás-szíves hímzést ezúttal egy képpé alakítottam. Vatelinnel alábélelve egy vastag kartonra dolgoztam rá, a hátoldalára foltosra festett WDW Palomino gyapjúanyagot varrtam.
Végül krémszínű mesegyapjúból készített "szalaggal" varrtam körbe a képet.









A minta mérete: 106 x 127 öltés
A kész hímzés mérete: 13 cm x 16 cm
Vászon: 40 count-os Zweigart Newcastle 
Fonalak: WDW



Kellemes hétvégét kívánok!
Eszter


8 megjegyzés:

  1. Nekem már az is elképesztő, hogy az esetek nagy többségében 40 ct- os vászonra dolgozol. Bár közelre tökéletes a szemem, mégsem merem ezt bevállalni a szemem épsége miatt. A minta színvilága ismét lenyűgöző, a masnis fa megragadta a figyelmem és bár fogalmam sincs mi az a mesegyapjú, de annyira kedves kifejezés❤️ Egyszóval szép... és újra ott az a sorminta is ami kicsit mássá teszi az utóbbi tervezéseidet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos az utóbbi években sokat romlott a látásom a hímzés miatt. szerencsére a nap nagy részében már világos van, így újra elővettem a 40 ct-os vásznakat. mesegyapjú néven vásárolom ezeket a különböző színűre festett gyapjúkupacokat. gondolom azért ez a neve, mert édes kis nemezelt figurákat készítenek belőle

      Törlés
  2. Tetszik ez a kínai közmondás :o)
    A hímzésed gyönyörű lett!❤️ Nem csodálom, hogy kedvenced ez a fonal párosítás! Csodaszép színek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a munkád is. Szemet gyönyörködtető a színvilága. Puszi

    VálaszTörlés
  4. The colours are so very beautiful! Another amazing design!
    Happy Sunday!
    Lili

    VálaszTörlés