2013. február 17., vasárnap

Alphabet Sampler

Kedves Lányok!

Hogy felpezsdítsem ezt a borús vasárnapot, új mintával jelentkezem.

Ezúttal egy ábécét mutatok meg Nektek, melynek tervezése során az új betűtípus kitalálása remek játék volt, az izgalmas és intenzív színek pedig a hímzés közben igazán jól estek a szememnek és lelkemnek egyaránt.


A betűket körbefolyó virágmotívum érzésem szerint némi magyaros ízt ad ennek a samplernek, melyet saját festésű lenvászonra hímeztem, öregített csipkével díszítettem, majd egy egyszerű, barna keretbe tettem.
A hímzés nagyobbik részéhez Nina szépséges fonalait, a virághoz pedig DMC-t használtam.

Íme a végeredmény:


A minta mérete: 103 x 125 öltés
Kész méret: 16,5 x 18,5 cm

További kellemes napot Mindnyájatoknak!



12 megjegyzés:

  1. Tegnap két Dickens regényből írt filmet néztem meg,az egyikben kézimunkázott egy hölgy,virágokat hímzett.Nekem azt a régmúlt időt idézi a hímzésed,a vászon színe.....gratulálok ehez a tervezéshez is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, nekem leginkább a virágok tetszenek rajta! :-)

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörű minta már megint! Ha egyszer csak váratlanul újra rám tör a hímezhetnék, lesz miből válogatnom...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. törjön rád! bár nagyon szépek a fonalaid, de olyan rég láttam tőled hímzést...

      Törlés
  4. Annyira szép lett ez a tervezésed is!!! :o)

    VálaszTörlés
  5. ...sei proprio molto brava, complimenti!

    VálaszTörlés
  6. Mindegy milyen témához nyúlsz, csak szépet tudsz..:))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges!!!!!!!!!
    Az oldalsó minta,a bútorfestésben:leveles indamotívum névre hallgat.Ezt használom én is most a tükörkeretem festéséhez.:)Valóban magyar minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, az ilyen információk mindig jól jönnek!

      Törlés