2013. október 23., szerda

"Give thanks" - Új minta/New pattern

Sziasztok, Lányok!

Új mintát hoztam nektek, melynek témája a Hálaadás.
Tavaly már terveztem egy "Thanksgiving"-mintát erre az alkalomra, s akkor írtam az ünnep történetéről is, ezt a bejegyzést itt találjátok.
Bár nálunk nem létezik ez az ünnep, nekem nagyon tetszik a gondolat, hogy hálát adjunk az év vége közeledtével mindazért, amit kaptunk. Lehet ez a termés, az étel-ital, vagy a szeretteink, így aztán érthető, hogy évről évre nagy távolságból is hazautaznak az amerikaiak, hogy ilyenkor a családjukkal ünnepeljenek.

Az idei mintámhoz Nina legszebb őszi színeit válogattam össze. A minta két részből áll, mely azonban - a kettő összecsúsztatásával- egyben is kihímezhető. Én most egy felakasztható szütyőt és egy extra hosszú tűpárnát készítettem belőle.








A minta mérete: 127 x 59 ill. 127 x 29 öltés
Kész méret 32 ct-os vásznon: kb. 19 x 9 cm ill. 19 x 4,5 cm.
Fonalak: Nina Bark, Cigar, Oak, Grizzly, Espresso és Brown Rust színei

További információk email-ben:
m.eszter@vipmail.hu
subrosa1@indamail.hu

További kellemes hetet kívánok!
Eszter






20 megjegyzés:

  1. Beautiful stitching! I love the lettering!

    VálaszTörlés
  2. Super wonderful!!!!Bellissimo, brava!Carolina

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép lett, és a színek :-) fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  4. aww super cute..
    love and blessings x

    VálaszTörlés
  5. Eszter, adoro questo disegno, i colori sono stupendi. Ti manderò un mail.... :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus! El vagyok ragadtatva a mintáidtól. Egyik szebb, mint a másik!

    VálaszTörlés
  7. Csodás színek, szépséges új minta!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű színeket választottál!!! A minta pedig csodálatos!!!

    VálaszTörlés
  9. bellissimo..quello che amo di più dei tuoi schemi è la perfezione dei colori abbinati..sono sempre bellissimi...un bacio

    VálaszTörlés
  10. Valóban nem magyar ünnep, de újragondolva lehetne akár az is!
    Tetszik a ritmikusság az elvenség a mintádban a színharmónia remekül érzékelteti- a dekorációddal együtt az idei meleg októbert...

    VálaszTörlés
  11. Szép, és gratulálunk a blog ☺ http://coccinellecreative.blogspot.it/

    VálaszTörlés
  12. Mennyi szépség kerül ki a kezeid alól!
    Ez a minta is nagyon jól sikerült, gratulálok!

    VálaszTörlés