2016. október 29., szombat

Jane Bell Sampler Bag



Bár a héten rettenetes fejfájással és vérnyomás-problémákkal küzdöttem, s mára sem jöttem rendbe teljesen, végre elkészült az új mintám is.

Karácsonyi is, sampler is, és gyönyörű ünnepi dekoráció is egyben - kell-e több a jóból?

Klasszikus karácsonyi színekkel hímeztem, pirossal, (majdnem) fehérrel, zölddel, s hogy kicsit izgalmasabb legyen a színösszeállítás, a piros mellé egy csodaszép bordós fonalat is választottam.
Felakasztható "táskát"/zsákot varrtam a kész samplerből, jó nagyot, hogy majd néhány feldíszített fenyőág is elférjen benne.
S a Jane Bell névhez milyen díszítés is illene jobban, mint a sampler bag aljára varrt nagyméretű karácsonyi csengők - melyek méretük ellenére igen finom hangon csilingelnek minden egyes mozdulatra.

Már mutatom is a fotókat, s remélem, sokan kedvet kaptok az elkészítéséhez.











A minta mérete: 135 x 173 öltés
A hímzés mérete: 17 cm x 21,5 cm
A kész sampler bag mérete: kb. 22  cm x 27 cm
Vászon. 40 count-os Zweigart Edinburgh Light Mocha
Fonalak: WDW / GAST /Classic Colorworks


És a hímzés közben terveztem egy újabb karácsonyi mintát is a héten, így már 5-6 minta áll hímzés alatt, hogy hamarosan megmutathassam nektek.


Kellemes  (és betegségtől mentes) hétvégét kívánok!
Eszter






8 megjegyzés:

  1. Igazán kellemes hangulatú az új munkád, Eszter, különlegességét a csengettyűk adják♥ Szeretem színek, a szokásos tökéletes kivitelezés.Amit felfedeztem, hogy szinte hetente adsz ki a kezedből új munkát, ez irígylésre méltó , hiszen én ha megfeszülök sem tudok ennyi idő alatt elkészülni.
    Remélem azóta sokkal jobban vagy , azt hiszem ez az időjárás mindenkit nagyon megvisel:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jól vagyok, köszönöm. Valóban, nagyjából hetente készül el egy minta az utóbbi hónapokban. Ennek az az oka, hogy a munkaidőm tervezéssel, hímzéssel telik, és munkaidő után a kedvenc hobbimnak, a hímzésnek hódolok:D Készülhetne több minta is, mert több az ötletem, mint az időm, és sajnos csak két kezem van...

      Törlés
  2. The bag is very beautiful!!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  3. first i would like to say your stitched avatar lady is so perfect...did you do that ...
    and your work is gorgeous sweet lady... a fan in Canada

    VálaszTörlés