2016. október 29., szombat

Jane Bell Sampler Bag



Bár a héten rettenetes fejfájással és vérnyomás-problémákkal küzdöttem, s mára sem jöttem rendbe teljesen, végre elkészült az új mintám is.

Karácsonyi is, sampler is, és gyönyörű ünnepi dekoráció is egyben - kell-e több a jóból?

Klasszikus karácsonyi színekkel hímeztem, pirossal, (majdnem) fehérrel, zölddel, s hogy kicsit izgalmasabb legyen a színösszeállítás, a piros mellé egy csodaszép bordós fonalat is választottam.
Felakasztható "táskát"/zsákot varrtam a kész samplerből, jó nagyot, hogy majd néhány feldíszített fenyőág is elférjen benne.
S a Jane Bell névhez milyen díszítés is illene jobban, mint a sampler bag aljára varrt nagyméretű karácsonyi csengők - melyek méretük ellenére igen finom hangon csilingelnek minden egyes mozdulatra.

Már mutatom is a fotókat, s remélem, sokan kedvet kaptok az elkészítéséhez.











A minta mérete: 135 x 173 öltés
A hímzés mérete: 17 cm x 21,5 cm
A kész sampler bag mérete: kb. 22  cm x 27 cm
Vászon. 40 count-os Zweigart Edinburgh Light Mocha
Fonalak: WDW / GAST /Classic Colorworks


És a hímzés közben terveztem egy újabb karácsonyi mintát is a héten, így már 5-6 minta áll hímzés alatt, hogy hamarosan megmutathassam nektek.


Kellemes  (és betegségtől mentes) hétvégét kívánok!
Eszter






8 megjegyzés:

  1. Igazán kellemes hangulatú az új munkád, Eszter, különlegességét a csengettyűk adják♥ Szeretem színek, a szokásos tökéletes kivitelezés.Amit felfedeztem, hogy szinte hetente adsz ki a kezedből új munkát, ez irígylésre méltó , hiszen én ha megfeszülök sem tudok ennyi idő alatt elkészülni.
    Remélem azóta sokkal jobban vagy , azt hiszem ez az időjárás mindenkit nagyon megvisel:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jól vagyok, köszönöm. Valóban, nagyjából hetente készül el egy minta az utóbbi hónapokban. Ennek az az oka, hogy a munkaidőm tervezéssel, hímzéssel telik, és munkaidő után a kedvenc hobbimnak, a hímzésnek hódolok:D Készülhetne több minta is, mert több az ötletem, mint az időm, és sajnos csak két kezem van...

      Törlés
  2. The bag is very beautiful!!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you, Lili♥ I'm happy that you like it.

      Törlés
  3. first i would like to say your stitched avatar lady is so perfect...did you do that ...
    and your work is gorgeous sweet lady... a fan in Canada

    VálaszTörlés