2013. április 1., hétfő

Tulipánok nyílnak

Ma végre kisütött a nap, és nyílni kezdtek az én primitív tulipánjaim is...

Felhasználtam hozzájuk azt a gyönyörű  barnás árnyalatú Valdani hímzőfonalat, amit még az őszi csereberénk során kaptam Marcsitól. ( Azóta már tudom, micsoda kincset küldött!)
Jó tanítónénihez illően új betűtípust kreáltam a virágokhoz, s  a kihímzett mintát egyszerű barna csipkével díszítettem. Bár a kész munkám ezúttal egy párna lett, a minta mérete és formája folytán alkalmas lehet "sewing roll" készítéséhez is. Nagyon jólesett ismét primitív stílusú mintát tervezni és hímezni!
A fotózáshoz pedig használatba vettem egy csodaszép, igazán régi dagasztóteknőt, ami testvérem múzeumba illő régiséggyűjteményének egyik darabja.
És persze sokat segítettek a ma délutáni fényviszonyok is - végre!









E-mail: m.eszter@vipmail.hu vagy

Mérete: 156 x 46 öltés
Kész méret 32 ct-os vásznon 24 x 7,5 cm
Fonal: Valdani



És végül egy szintén ma készült fotó a húsvéti ünnepek lezárásaként
( fotós: Mira lányom)



Kellemesebb időt, jó munkát a következő hétre!
Eszter






8 megjegyzés:

  1. Csodás lett a minta is, a hímzés is, a kivitelezés és a fotó is :o)))!!!
    Itt is sütött a nap!!! Végre! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Cara Eszter, sei assolutamente bravissima!Carolina

    VálaszTörlés
  3. Szép minta és a képek is nagyon jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  4. Igazán jó érzéssel tölt el a tegnapi napos fényviszonyoknál fotózott újabb remek darab,a betűk is egyéniek,a minta is szép,gratulálok!
    És köszi Mira fotóját,igazán megragadta a fő részletet!
    Ügyik vagytok!<3

    VálaszTörlés
  5. Hangulatosak♥
    Külön gratula Mirának,szuper kép lett!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a minta és a fotó is...
    bár már a kertben is nyílnának a tulipánok....

    VálaszTörlés
  7. adoro il tuo stile cosi semplice e curato in ogni particolare...un bacio..iulia

    VálaszTörlés