2017. február 24., péntek

Easter Pouch




Van itt még valami erre a hétvégére...

Néhány hete terveztem és hímeztem ezt az édes húsvéti mintát, de csak ma sikerült befejeznem.
Egy felakasztható zsákocska készült, mely húsvéti dekorációként jó szolgálatot tehet, de az összegyűjtött csokitojások tárolására is alkalmas.
A mintán szereplő nyuszilány ezúttal piros helyett kék színűre festette a tojásokat, s egy nagy kosárban gyűjti őket.
A kis zsák hátoldala kék mintás anyagból készült, mini pomponok szegélyezik, s gyapjúból készítettem az akasztóját.










A minta mérete: 79 x 125 öltés
A kész zsák mérete: 17 cm x 23,5 cm
Vászon: 40 count-os Zweigart Newcastle
Fonalak: WDW, The Gentle Art, Classic Colorworks








5 megjegyzés:

  1. Nagyon kreatív ez a mintád, Eszter, különösen szépen érvényesül a nyúlhölgy ruháján a színátmenet, tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik! nagyon jó volt hímezni, és elég nagy ahhoz, hogy tojásgyűjtésre is alkalmas legyen. persze néhány barkával és sárga tavaszi virággal "megtöltve" is el tudom képzeni :)

      Törlés
  2. Nagyon szépséges lett ez a kis mintád Eszter! A kékségével rögtön levett a lábamról! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, te kék-imádó! én néhány éve még ódzkodtam ettől a színtől, de egyre jobban megszeretem

      Törlés
  3. How beautiful piece!! I need this one! ;)

    VálaszTörlés