2012. március 19., hétfő

Új tűpárnák + egy nyúl

készültek legutóbb, ezeket mutatom most meg Nektek is.
A legutóbb beszerzett anyagaimból varrtam ezt a két tűpárnát : egy kereket és egy hosszúkásat. A hosszúkás párnára terveztem egy kis keresztszemes sormintát, s a dekoráció rajtuk mindössze gomb, és kevés díszítőöltés.


A játékból már ismert virágmotívumot ellenállhatatlan kényszer hatására újra kihímeztem, most fakó kék fonalat használva. A kék-fehér kockás anyagomat pedig minimálisam megfestettem egy kis diópáccal, épp csak annyira, hogy enyhén megsárgult hatást keltsen. Ismét cérnagombokkal díszítettem ( szintén festve vannak) , melyekbe teljesen beleszerettem, így most szinte mindenhez használom őket, ugyanúgy, mint az egyszerű, horgolt láncszemekből álló zsinórt, amit mindenre rátekergetek, rákötözök.


A harmadik "mutatnivalót" ma délelőtt varrtam. Az ihletet Márti Happy bunny-ja adta - bár a látvány alapján ezt nem gondolná az ember. Annyira megtetszett ugyanis Márti tegnap este látott nyuszis zsákja, hogy muszáj volt sürgősen készíteni nekem is egy saját nyulat. Álmomból is többször felébredtem arra a gondolatra, hogy ilyenkor márciusban, gyönyörű tavaszi napsütésben nyúl nélkül nem élet az élet, de reggel még nem volt használható ötletem. Kávézás közben azonban rápillantottam a konyhaablakban lógó szívre, és rögtön tudtam, hogy vintage-nyulat varrok. A sablon az internetről származik, a megvalósításhoz alapnak Ikea-anyagot használtam, hímzett tüllel, kis horgolt doily-val és fehér szalaggal díszítettem. Kézzel, apró pelenkaöltéssel, kívülről varrtam össze, melynek ez esetben nagy előnye volt, hogy a minta sok kacskaringója miatt a kifordításnál keletkező ráncokat és egyéb esztétikai problémákat azonnal ki is küszöböltem. Íme:


Legnagyobb sajnálatomra eddig nagyon kevés jelentkező van a játékra, ami persze az ő esélyeiket jelentősen növeli. Legyetek kicsit bátrabbak, még egy hét van hátra! Külföldiek figyelmébe: Google Translator az oldalsávban!
Kellemes hetet kívánok minden olvasómnak!


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket varrtál megint!!! Ezeket is kézzel varrtad?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és igen - varrógépet már nemigen használok, sokkal jobban élvezem a valódi kézi munkát. Talán több a pepecselés - bár hamar belejön az ember és egyre gyorsabban megy-, de szerintem sokkal szebb és pontosabb a végeredmény.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek és ez a nyúl annyira, de annyira aranyos !

    VálaszTörlés
  4. Igazi simogatnivaló nyuszika ! A tűpárnák csudiszépek :)

    VálaszTörlés
  5. merci pour ce très beau site avec de très jolies petites grilles à message. Amitiés de France. Béatrice

    VálaszTörlés
  6. Tudod,hogy mind nagyonnagyon!!!;-)Imádom őket!A nyuszikád meg nagyon tündéri:-)

    VálaszTörlés
  7. Drága Eszter! Olyan szép a blogod! Én - mint legelső olvasód és megajándékozottad - tudom, hogy milyen gyönyörűen alkotsz!! És még tervezel is! Még ha nem is hagyok gyakran neked megjegyzést, azért mindig itt vagyok!!! Örülök, hogy "beindult" a blogod, a játékodon csak időhiány miatt nem veszek részt, de amint véget ér a szülinapos játék, biztosan kihímzem pár mintádat!!!
    Puszillak!!!
    Zsu

    VálaszTörlés
  8. très jolis ces petits coussinets avec des finitions adorables, et le petit lapin est trop choux merci pour tous les petits frees, joli blog que je viens de découvrir via Mamieviette je te souhaite une excellent journée et à bientot (je vais m'abonner !)

    VálaszTörlés
  9. Bellissimi tutti questi cuscinetti! Anche il coniglietto, è adorabile!
    Ho visto che hai messo nella tua sidebar il link alla nostra nuova rivista di creatività, grazie! Ti è piaciuta?
    Buon fine settimana!

    Emanuela

    VálaszTörlés
  10. Che belli e delicati, i colori sono un incanto!
    Complimenti!
    Anto

    VálaszTörlés
  11. Még egyszer köszönöm mindenkinek a kedves,dicsérő szavakat. Úgy látom, a nyuszim sokatok tetszését elnyerte.

    VálaszTörlés