2011. december 3., szombat

Sorsolás!!!

Sziasztok! Szép estét mindenkinek!
Elérkezett a nap, hogy kisorsoljam a Karácsonyi giveaway győztesét...
Először is mindenkitől elnézést kérek, nem akartalak estig váratni titeket, de délelőtt elindultam a városba, és most sikerült hazaérni. Már karácsonyi tömeg volt mindenhol, nagyon elfáradtam és elegem van az egész napból.
De eljött az izgalmas pillanat, amit már én is vártam és kíváncsi voltam, kinek kedvez a szerencse, és a toll, ami - a lányom kérésére külön kihangsúlyozva! - Angelina Jolie kezében is járt, mert ezzel adott neki autogrammot, amikor tavaly Budapesten forgatott ( engem egyébként ez a tény teljesen hidegen hagy).
A sok megtekintés ellenére mindössze 11-en jelentkeztetek a játékra, ami azt jelenti, hogy igen jó, közel 10%-os eséllyel indult mindenki.
Tehát megejtettük a sorsolást pár perce, és most következik a fotódokumentáció:




A győztes tehát Teresa, akinek szívből gratulálok!!!
Kérlek, küldj egy postacímet, hogy el tudjam küldeni a nyereményedet!

A többiek se szomorkodjanak, hamarosan újabb játékot indítok.

Eszter 


7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek, és köszi a játékot!!

    VálaszTörlés
  2. ho vinto, sono felicissima, ti mando una mail con il mio indirizzo.
    Teresa

    VálaszTörlés
  3. Non riesco a trovare il tuo indirizzo mail, mi scrivi tu che io ti rispondo.
    murgidateresa@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyertesnek és köszönöm a játéklehetőséget! Ne aggódj, majd lesz több jelentkező is a játékaidra, ahogy nő majd a rendszeres olvasóid száma és egyre többen ismerik meg a blogod és a sok szépséget, amit készítesz. :-)

    VálaszTörlés
  5. Congratulazioni alla fortunata Teresa!!!

    Emanuela

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a részvételt! Ezúton is boldog, nyugalmas, szeretetteli karácsonyt kívánok Nektek, bár tudom, hogy addig még rengeteg a tennivaló!
    Eszter

    VálaszTörlés