2011. november 26., szombat

Christmas eve

Sziasztok!
Nem tudom, hogy vagytok vele, én nem szeretem a "sorozatgyártást", azaz két egyforma munkát nem készítek. Ha kétszer-többször kell kihímezni ugyanazt a mintát, valahogy elveszik a varázs, nem tud már érdekelni, bármi legyen is az. Na ez most megdőlt, ugyanis a következő karácsonyi mintát már három változatban készítettem el, és nem unom! The sampler girl "Christmas eve" mintájáról van szó a helyes kis szarvasokkal. Többszínű a minta, én azonban monokróm változatot készítettem, és igen jól mutat így is. Első ízben azért lett egyszínű, mert nem volt kéznél minden, a  mintában szereplő fonal.Annyira tetszett az eredmény, hogy újabb színekkel is kipróbáltam.
Egyenlőre ezt az egyet, a sötétbarnát sikerült összevarrnom kész állapotúvá. Tudom, a barna nem karácsonyi szín, de imádom azt a régies hangulatot,amit áraszt.
Amint végzek a másik kettővel, megmutatom Nektek azokat is.



Kellemes, nyugodt estét minden kedves látogatómnak!
Eszter

1 megjegyzés:

  1. Én is így vagyok ezzel és éppen ma este hatodjára hímzem ki Atalie Petit Coeur-mintáját a kolléganőimnek. Még jó, hogy különböző színekben, mert már nagyon unom, de már látom a fényt az alagút végén! :-)

    VálaszTörlés