2011. október 17., hétfő

Varietas delectat

A változatosság gyönyörködtet...

Az elmúlt hetekben készített sok-sok, főleg primitív stílusú aprósága után igazi változatosságot jelentett a következő két munka hímzése, megvarrása. 
Tört, pasztell színek, apró minták, finom elegancia - már az anyagok, fonalak válogatása is élvezetes volt.

A párna egy újszülött kislánynak készült, természetesen rózsaszínben, de egy visszafogott, tompább árnyalatot választottam. Remélem, tetszeni fog!


A fehérneműs zsák anyagának egyrészt kacskaringós vajszínű-barna mintája tetszett meg, másrészt finom, már-már selymes fénye és tapintása is nagyon kellemes szemnek és bőrnek egyaránt. Többször előfordult már - most is így jártam -, hogy mire elkészültem egy másnak szánt darabbal, annyira beleszerettem, hogy legszívesebben megtartanám magamnak.

Mindkét anyag a Bunny Hill Designs Lily and Will sorozatának része. (Kapható a Hobby Művész Üllői úti boltjában - lehet, hogy máshol is, én főleg itt vásárolok anyagokat.)
Elképesztően szép anyagaik vannak, az ember azt sem tudja, melyiket válassza!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése